Veelgestelde vragen

Het VU Kerstgeschenk is een cadeau van het College van Bestuur van de VU aan medewerkers als waardering voor de inzet in het afgelopen jaar. De uitvoering is in handen van HRM en Communicatie & Marketing in nauwe samenwerking met de VU Boekhandel. Als je vragen hebt over het kerstgeschenk, raadpleeg dan eerst onderstaande vragen.

Ik ben mijn code kwijt. Wat nu?
Alleen als je een kerstgeschenk per mail hebt gekregen, kun je een code opvragen. Je kan je code online opvragen met je VU-mailadres.
Ik heb geen kerstgeschenk per email ontvangen. Wat nu?
Het kan zijn dat de mail in je spamfolder is beland. Bekijk dat eerst! Ook daar niet gevonden? E-mail dan je naam en je VUnetID naar kerstgeschenk@vu.nl o.v.v. ‘kerstgeschenk niet ontvangen’. We zoeken dan uit wat er aan de hand kan zijn. Als je recht hebt op een kerstgeschenk, ontvang je een mail met een code die je online kunt inwisselen.
Als ik nog niets besteld heb, kan ik dan opnieuw met mijn code inloggen?
Dat kan. Je code blijft geldig totdat je iets besteld hebt. Na 28 februari 2021 kun je niets meer bestellen.
Mag ik mijn kerstgeschenk weggeven aan een ander?
Dat mag.
Kan ik mijn kerstgeschenk ruilen?
Nee, het kerstgeschenk kan niet worden geruild.
Kan ik het geschenk dat ik online besteld heb op mijn privéadres ontvangen?
Ja. Je kan het geschenk naar een privéadres laten sturen. Medewerkers die momenteel in het buitenland zijn, verzenden hun cadeau bij voorkeur naar een Nederlands adres.
Wanneer ontvang ik mijn geschenk?
Je ontvangt een track & trace code waarmee je jouw online bestelling kunt volgen. De verwerkingstijd ligt normaal gesproken tussen de drie en vijf werkdagen, maar dit kan door aangekondigde drukte bij de postbezorging langer duren. In de periode van 25 december 2020 tot 4 januari 2021 worden er geen bestellingen verwerkt.
Ik heb online mijn geschenk besteld, maar nog niet ontvangen. Wat nu?
Je ontvangt jouw geschenk normaal gesproken binnen drie tot vijf werkdagen, maar dit kan door aangekondigde drukte bij de postbezorging langer duren. Je ontvangt een track & trace code waarmee je jouw online bestelling kunt volgen. Is dit niet het geval, stuur dan een e-mail naar kerstgeschenk@vu.nl. In de periode van 25 december 2020 tot 4 januari 2021 worden er geen bestellingen bezorgd.
Hoe kan ik doneren?
Je kunt op de website aangeven aan welk goed doel je wilt doneren.
Heb ik garantie op mijn kerstgeschenk?
Producten van technische aard hebben de garantie die bij het product hoort vanuit de producent. De VU Boekhandel neemt deze garantietermijn over. Klachten over andere producten worden in goed overleg opgelost, neem hierover contact op met kerstgeschenk@vu.nl.
Mijn vraag staat er niet bij. Wat nu?
Heb je vragen die betrekking hebben op de geschenkbon (postbezorging, recht op een bon) of op het geschenk zelf (assortiment, bestelling, schade), neem dan in beide gevallen contact op met kerstgeschenk@vu.nl.