TERUG

Naar de inlogpagina

 

Veelgestelde vragen

Het VU Kerstgeschenk is een blijk van waardering van het College van Bestuur aan alle VU-medewerkers, voor hun inzet in het afgelopen jaar. Vanaf dinsdag 10 december 2024 ontvang je een persoonlijke code per e-mail, waarmee je online een cadeau kunt kiezen.

 

Heb je vragen? Bekijk dan eerst de onderstaande veelgestelde vragen. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact op via kerstgeschenk@vu.nl.

Wie ontvangt een VU kerstgeschenk?
Medewerkers met een dienstverband bij de VU (inclusief student-assistenten), beursaal, promovendi aan de VU en stagiairs met een stagevergoeding ontvangen een kerstgeschenk. Medewerkers die op freelance- of uitzendbasis zijn ingehuurd door de VU (‘externen’ en ‘gastvrijheden’) en medewerkers van ACTA ontvangen geen geschenk van de VU. ACTA verzorgt vanaf dit jaar zelf het kerstgeschenk voor de medewerkers.
Ik ben de e-mail met mijn kerstgeschenkcode kwijt. Wat nu?
Op de homepage van vu-kerstgeschenk.nl staat: ‘Code request?’ Hier kun je jouw code opnieuw opvragen door je VU-mailadres in te vullen. Je code wordt dan naar je VU-mailadres gestuurd.
Ik heb geen e-mail met kerstgeschenkcode ontvangen terwijl ik er wel recht op heb. Wat nu?
Medewerkers die in dienst zijn, of voor de kerst in dienst zijn gekomen van de VU, hebben recht op een kerstgeschenk. Heb je geen e-mail met kerstgeschenkcode ontvangen, mail dan je naam en VUnetID naar: kerstgeschenk@vu.nl o.v.v. ‘Kerstgeschenk niet ontvangen’. We zoeken dan uit wat er aan de hand kan zijn. Als je recht hebt op een kerstgeschenk, ontvang je een mail met een code.
Ik heb geen bevestiging van mijn keuze ontvangen. Wat nu?
Soms duurt het versturen van de bevestigingsmail iets langer. Het kan maximaal vier uur duren. Het kan ook zijn dat de email in uw spambox terecht is gekomen.
Als ik al een keer heb ingelogd maar nog niets heb besteld, kan ik dan opnieuw met mijn code inloggen?
Dat kan. Je code blijft actief. Als je al je punten hebt besteed kun je niet meer bestellen. Bestellen kan tot 1 maart 2025.
Mag ik mijn kerstgeschenk weggeven aan een ander?
De code die je hebt ontvangen is alleen geldig in combinatie met jouw VU-mailadres. Je kunt het geschenk wel door een ander laten ophalen. Vul hiertoe aan het einde van het bestelproces het e-mailadres van die persoon in. De bevestiging van de keuze wordt dan naar het -emailadres gestuurd dat daar is ingevuld.
Hoe werkt het bestellen met punten?
Je code heeft een waarde van vijf punten. Je kunt hiermee kiezen voor cadeaus, boeken, kaartjes voor een voorstelling bij Rialto of De Griffioen, een cadeau van het VU Sportcentrum, een plant bij de Botanische Tuin Zuidas of een donatie aan een van de geselecteerde goede doelen.
Tot wanneer kan ik een geschenk uitkiezen?
Je kunt een geschenk uitkiezen tot 1 maart 2025.
Tot wanneer kan ik mijn geschenk ophalen bij de VU Boekhandel?
Je kunt jouw geschenk tot 1 april 2025 ophalen in de VU Boekhandel.
Wat zijn de ophaaldata bij de Botanische Tuin Zuidas voor mijn plant?
Je kunt je plant ophalen vanaf 8 januari 2024 bij de Botanische Tuin Zuidas. De uiterste ophaaldatum is 1 april 2024 Kijk voor openingstijden op: https://botanischetuinzuidas.nl/bezoek/
Ik heb gekozen voor een cadeau van het Sportcentrum VU. Wat nu?
Het Sportcentrum VU neemt contact met je op voor het inplannen van een datum om gebruik te maken van je keuze.
Ik heb gekozen voor een twee bioscoopkaartjes van Rialto VU. Wat nu?
Van Rialto VU ontvang je een email met digitale codes waarmee je op de website van Rialto VU een film kunt uitkiezen.
Ik heb geen bericht gekregen van Sportcentrum VU of Rialto VU. Wat nu!
Het duurt enige dagen voordat je bericht ontvangt van Rialto VU of Sportcentrum VU. Tussen 21 december 2023 en 7 januari 2024 worden geen berichten gestuurd.
Ik heb gekozen voor de VU Griffioen Cadeaukaart? Hoe ontvang ik de kaart?
Je kunt de VU Griffioen Cadeaukaart ophalen bij de VU Boekhandel met de code die je per email hebt ontvangen.
Kan ik mijn kerstgeschenk ruilen?
Nee, het kerstgeschenk kan niet worden geruild.
Hoe ontvang ik het geschenk wat ik heb besteld?
Kies je voor een cadeau of een boek, dan kun je jouw geschenk ophalen bij de VU Boekhandel. Je ontvangt een e-mail wanneer jouw kerstgeschenk klaarligt. Heb je gekozen voor een geschenk van De Griffioen, Rialto VU, het Sportcentrum VU of de Botanische Tuin Zuidas, dan ontvang je een e-mail met nadere instructies. Lees deze e-mail goed door. Kies je voor een goed doel, dan krijg je een bevestiging van je donatie.
Wanneer kan ik mijn geschenk ophalen?
Je ontvangt een e-mail wanneer je jouw geschenk kunt ophalen bij de VU Boekhandel. Als je gekozen hebt voor een geschenk van Rialto VU, De Griffioen, het VU Sportcentrum of de Botanische Tuin Zuidas ontvang je een e-mail waarin duidelijk staat uitgelegd hoe en wanneer je jouw geschenk kunt ontvangen of gebruiken. De VU Boekhandel is gesloten vanaf zondag 22 december t/m zondag 5 januari.
Ik heb mijn geschenk gekozen, maar na enkele dagen nog geen bericht ontvangen wanneer ik het kan ophalen?
Het kan zijn dat de mail onbedoeld in je spamfolder terecht is gekomen, dus denk eraan om eerst je spamfolder te checken. Door drukte of doordat een product tijdelijk niet voorradig is, kan het soms iets langer duren voordat je bericht ontvangt dat jouw geschenk klaarligt. Als een product voor langere tijd niet beschikbaar is, word je hierover geïnformeerd. Hoor je langere tijd niets? Stuur dan een e-mail naar: kerstgeschenk@vu.nl. De VU Boekhandel is gesloten vanaf zondag 22 december t/m zondag 5 januari.
Kan ik iemand anders mijn geschenk laten ophalen?
Je ontvangt een e-mail op het moment dat je geschenk klaarligt bij de VU Boekhandel. In deze e-mail staat een code. Je kunt deze e-mail met code naar iemand doorsturen die het geschenk dan voor jou kan ophalen. Heb je gekozen voor een geschenk van De Griffioen, Rialto VU, het Sportcentrum VU of de Botanische Tuin Zuidas, dan ontvang je een bericht met instructies hoe en wanneer je jouw geschenk kunt ontvangen of gebruiken. Deze instructies kun je ook doorsturen aan iemand anders.
Hoe kan ik mijn kerstgeschenk doneren aan een goed doel?
Je kunt op de kerstgeschenkwebsite aangeven aan welk goed doel je wilt doneren. Je kunt één tot vijf punten doneren.
Heb ik garantie op mijn kerstgeschenk?
Producten van technische aard hebben de garantie die bij het product hoort vanuit de producent. De VU Boekhandel neemt deze garantietermijn over. Klachten over andere producten worden in goed overleg opgelost, neem hierover contact op via: kerstgeschenk@vuboekhandel.nl
Waar vind ik de VU Boekhandel?
De VU Boekhandel bevindt zich in het Hoofdgebouw op de begane grond, links van de hoofdingang.
Mijn vraag staat er niet bij. Wat nu?
Staat jouw vraag over het kerstgeschenk hier niet bij, stuur dan een e-mail naar kerstgeschenk@vu.nl.