TERUG

Naar de inlogpagina

Frequently asked questions

The VU Christmas Gift is a token of appreciation from the Executive Board to all VU employees, for their efforts in the past year. From Tuesday 10 December 2024, you will receive a personal code by email, which you can use to choose a gift online.

Ik ben mijn code kwijt. Wat nu?
Je kunt een nieuwe code opvragen met je VU-emailadres door op ‘request code? te klikken op de homepage.
Wie ontvangt een VU kerstgeschenk?
Medewerkers met een dienstverband bij de VU en ook promovendi zonder dienstverband ontvangen een kerstgeschenk. Medewerkers die op freelance- of uitzendbasis zijn ingehuurd door de VU, ontvangen geen VU kerstgeschenk.
Ik heb geen kaart met kerstgeschenkcode ontvangen terwijl ik er wel recht op heb. Wat nu?
Mail je naam en VUnetID naar kerstgeschenk@vu.nl o.v.v. ‘kerstgeschenk niet ontvangen’. We zoeken dan uit wat er aan de hand kan zijn. Als je recht hebt op een kerstgeschenk, ontvang je een mail met een nieuwe code.
Als ik nog niets besteld heb, kan ik dan opnieuw met mijn code inloggen?
Dat kan. Je code blijft geldig totdat je iets besteld hebt. De code blijft geldig tot 1 maart 2022.
Mag ik mijn kerstgeschenk weggeven aan een ander?
Dat mag.
Kan ik mijn kerstgeschenk ruilen?
Nee, het kerstgeschenk kan niet worden geruild.
Hoe werkt het bestellen met punten?
Je code heeft een waarde van vijf punten. Je kunt hierbinnen een of meerdere artikelen uitkiezen, of een donatie doen voor een totaal van vijf punten.
Tot wanneer kan ik een geschenk uitkiezen?
Tot 1 maart 2022.
Kan ik het geschenk dat ik online besteld heb op mijn privéadres ontvangen?
Je ontvangt het geschenk op het privéadres dat bij de VU bekend is. Je kunt het adres aanpassen als je een keuze hebt gemaakt. Medewerkers die momenteel in het buitenland zijn, verzenden hun cadeau bij voorkeur naar een Nederlands adres.
Ik heb mijn geschenk besteld, maar na vijf dagen nog niet ontvangen. Wat nu?
Je ontvangt jouw geschenk normaal gesproken binnen drie tot vijf werkdagen, maar dit kan door de eindejaarsdrukte bij de postbezorging langer duren. Je ontvangt een track & trace-code op het moment van verzending van PostNL waarmee je jouw online bestelling kunt volgen. Heb je de track & trace-code na tien werkdagen nog niet ontvangen en ook geen e-mail ontvangen dat het verwerken van je bestelling langer duurt, stuur dan een mailtje naar kerstgeschenk@vuboekhande.nl
Ik heb een geschenk uitgezocht van de Griffoen. Wat moet ik doen?
Nadat je jouw keuze hebt gemaakt voor de Griffioen, ontvang je, na 8 januari, een digitale cadeaubon.
Ik heb online mijn geschenk besteld, maar nog niet ontvangen. Wat nu? Hoe kan ik doneren?
Je kunt op de website aangeven aan welk goed doel je wilt doneren.
Heb ik garantie op mijn kerstgeschenk?
Producten van technische aard hebben de garantie die bij het product hoort vanuit de producent. De VU Boekhandel neemt deze garantietermijn over. Klachten over andere producten worden in goed overleg opgelost, neem hierover contact op met kerstgeschenk@vuboekhandel.nl
Mijn vraag staat er niet bij. Wat nu?
Heb je vragen die betrekking hebben op de geschenkbon (postbezorging, recht op een bon) of op het geschenk zelf (assortiment, bestelling, schade), neem dan in beide gevallen contact op met kerstgeschenk@vuboekhandel.nl